Τετάρτη 3 Οκτωβρίου 2007

ΚΑΙ ΤΑ ΜΥΑΛΑ ΣΤΑ ΚΑΓΚΕΛΑ!!!!!!!!!!!!!

Λοιπόν καλημέρα, καλό μήνα και τα συναφή, α! και καλό χειμώνα βεβαίως, βεβαίως, για να μην ξεχνιόμαστε, αν και η θερμοκρασία δεν λέει να κατέβει και τα μάλλινα θα αργήσουν πολύ ακόμη να φορεθούν....
Λοιπόν, επειδή ο κ.Μαυρίκης μου είπε να γράφω πιο πολλά ώστε να ενημερώνεται για την ζωή μου από τας Αγγλίας που πήγε και ξενιτεύτηκε, αποφάσισα να γράφω κι εγώ όσο μου επιτρέπει ο χρόνος γιατί ο χρόνος είναι χρήμα και δεν θέλω να χάνω χρήματα!!!
Σήμερα η μέρα είναι ανοιξιάτικη, εντελώς. Για εκδρομή ρε παιδί μου, πάμε για καφέ? Εξω βλέπω τους φοιτητές με τα κοντομάνικα σε χαλαρούς ρυθμούς όλοι. Δεν μπορώ να πω ότι έχουμε πολύ δουλειά σήμερα καθότι το boss λείπει εις τας Αθήνας, από αύριο όμως πάλι τα κεφάλια μέσα. Αρχίζει και η INFOSYSTEM από την Πέμπτη και θα δολεύομεν το Σ/Κ βεβαίως, βεβαίως.
Στέργιε μου στείλε μου το email σου παιδί μου να σου στείλω κανα μειλάκι...
Αντε φιλάκιααααααααααααααααααααααα

Δεν υπάρχουν σχόλια: